home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

29 June 2009

Sedikit Kerisauan di hati..huhu..

Waaa.. tak tau cemane nak cerita keserabutan di hati ni.. huhu.. Nak tau ke ape yang saya risau sangat ni?? Risau pasal appointment dengan customer saya pada 2 Julai nanti.. O'oo.. Lagi 1,2... urghhh.. 2 hari lagi ni.. Kak Rose and Kak Julie.. Dua orang yang perlu saya inaikan pada hari yang sama.. Kedua-dua bakal ratu sehari ini telah membuat appointment dengan saya di malam hari.. Of course la berinai orang buat waktu malam kan.. Sebab time malam aje yang agak free untuk bakal ratu sehari ni.. waktu siangnye mesti agak busy untuk membuat itu ini yang tak setel-setel selagi belum tiba majlisnye.. betul tak? huhu.. Sape dah kawen, dan ada pengalaman menjelang majlis perkahwinan dia tau lah.. haih... Bila dah berinai, boleh la bakal ratu sehari ni berehat sikit tanpa membuat sebarang kerja dengan alasan inai dijari masih belum kering kan?? Kalau tidak, tak boleh nak rehat... Tapi, masalah saya sekarang ni agak rumit.. Sebab Pertama, 2 Julai adalah hari Khamis iaitu hari bekerja (malam je la free). Kedua, Bolehkah saya membahagikan masa saya? Satu berinai di Selayang, dan satu lagi di Shah Alam. huhu... (2 tempat yang agak jauh). Ketiga, adakah saya perlu ambil cuti pada hari tersebut? (hurm.. banyak masa sikit kan..)

Hurmm.. Keputusannya, saya ingat nak ambil cuti hari Khamis ni.. huhu.. Kebetulan saya belum mengambil kelas amali memandu 6 jam saya, jadi saya nak pergi pada hari khamis ni.. yay! Dan sekarang saya kena bagitau Kak Rose nak cepatkan appoinment kami pada waktu petang.. Kak Rose, boleh kan? Pakai inai tu kejap aje.. Kak Rose aje yang boleh tolong saya sekarang ni.. huhu.. Harap-harap ape yang dirancang ni berjalan dengan lancar.. Insyaallah..

**meenamrina Henna

No comments:

Post a Comment