home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

28 May 2012

Wedding Henna in May 2012

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. Tak putus-putus mendapat tempahan tahun ni..
lagi-lagi bulan cuti sekolah iaitu bulan orang kawen.. ;)
Tapi sayangnya saya terpaksa tolak baaaaanyak tempahan henna sempena cuti sekolah kali ni..
busy dengan preparation kenduri kahwin my cousins..
dua beradik kenduri serentak.. nikah je selang seminggu..
so, last weekend inaikan wife si adik, next week inikan si kakak pulak..
Btw, sempat juga settlekan sorang dua brides pada minggu sebelum cuti sekolah haritu..
jom lah kita tengok pics yang ada..


Bride: Azlina
Date: 24 Mei 2012
Location : rumah saya ;) (kalau datang ke rumah saya, no transportation charge)
Package: B





Bride: Nadia
Date: 25 Mei 2012
Location: Subang Jaya
Package: B




Bride: Azdya (My Cousin's Wife)
Date: 26 Mei 2012
Location: Maran, Pahang
Package: B

Before



After

1 comment:

  1. Dlm post u mngatakan sehingga pgelangan tgn tp i npk ade je smpi ke lengan??itu jatuh haram atau tidak??Ustaz Don prnah ckp dmpi pgelangan tgn jer!

    ReplyDelete