home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

12 September 2012

Henna - July - Jalan Klang Lama

Kali ni seronok sangat dapat buatkan henna untuk kawan sendiri..
July..
member satu course di Matriks Penang dulu..
kami lain-lain praktikum lain-lain kuliah..
kenal sebab sama-sama belajar Akaun jer..
kawan atas kawan.. so kami yang agak friendly ni suka berkawan dengan semua orang.. hehe

tak sempat snap gambar masa hari berinai..
sebab agak kelam kabut. haha
gambar yang ada di copy dari gambar op wedding July..
July tag saya, maka saya share lah di sini...
untuk tatapan bakal customer saya.. ;)
tq July.. semoga cepat dpt baby..!




No comments:

Post a Comment