home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

08 May 2014

2nd Baby Maternity Leave (June-September 2014)

Assalamualaikum..

Maaf yer lama saya menyepi tak update blog.
Sekarang ni asik update personal Instagram jer.
Gambar-gambar henna pun saya update di personal Instagram sahaja.
Saudari semua boleh search hashtag di Instagram


#hennabyamrina

atau

#hennratusehari


OK. sebenarnya nak maklum kat sini, saya akan bercuti sementara mulai June sehingga September 2014.
Insyaallah saya akan beroperasi semula mungkin end of September atau early Oktober.
Akan dimaklumkan kemudia yer ladies.
Due sebenar saya 25 July 2014.
Saya terpaksa rest awal dari due memandangkan keadaan perut yang semakin membesar, dan pergerakan pun makin terbatas. Harap semua memahami situasi saya sekarang. :)

Kepada bakal pengantin untuk bukan Oktober, November dan Disember, anda dialu-alukan untuk membuat tempahan pada bila-bila masa sekali pun.
Hantarkan borang booking di: hennaratuseharibook.blogspot.com
Email anda akan dilayan sepantas mungkin Insyaallah..
Tiba masannya nanti kita bertemu untuk sessi berinai yang dijanjikan.

Doakan keselamatan dan kesihatan saya dan baby.. :)
Terima kasih kepada semua yang support dan minat dengan hasil kerja saya.
Saya sentiasa melakukan yang terbaik buat semua client saya. InsyaAllah..



1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan pernikahan, video, wedding tips dll. dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete