home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

19 June 2009

After Cuci-cuci

Ramai yang tanya saya cemane rupa hasil inai lepas dicuci dengan air tu.. Setakat ni inai yang saya guna lepas cuci tu dia jadi kaler oren-oren sikit.. Tapi jangan risau.. Dah lama lepas tu dia mula jadi kemerah-merahan.. then dia boleh jadi sampai warna coklat..

Inai yang dilukis akan bertahan lebih kurang seminggu.. Lepas seminggu dia mula ilang sikit-sikit dan makin pudar, then terus ilang.. Rasa sayang sangat bila dah ilang tu.. huhu.. Kalau sayang, buat la lagi kan.. heheh.. Apa susah.. Saya sedia berkhidmat untuk anda.. =)

Koleksi gambar yang saya ada ni hanyalah gambar betul-betul lepas dicuci.. Warna dia masa oren-oren tu lagi.. Tapi seperti yang saya telah katakan td.. Janganlah risau sebab inai ni akan beransur-ansur jadi warna merah.. Nanti saya cuba snap gambar yang dah jadi kaler merah-merah tu yea..

Gambar ni contoh before and after di cuci.. Gambar after tu pun saya snap betul-betul lepas cuci.. die tak berapa nak merah lagi.. Lagi pun masa ni guna inai yang tak berapa nak merah sangat kaler dia..

Haa.. gambar ni pun saya snap betul-betul lepas cuci.. Tapi inai ni memang betul-betul merah.. Merah pekat warna dia.. Tengokla, lepas cuci pun dah merah kan??

Gambar ni pun snap betul-betul lepas cuci jugak.. heheh.. Oren-oren lagi.. Lama sikit lepas tu dia jadi kaler merah..

So, kepada yang bertanya, ini lah hasilnya lepas dicuci.. Jangan la risau kalau corak kat tangan anda tu kaler oren yea.. sebab dia akan bertukar jadi kaler merah.. Semoga anda berpuas hati! =)


**meenamrina Henna

No comments:

Post a Comment