home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

09 June 2009

Thank You

Thanx to Mahyuni Idris sbb die yang paksa-paksa saya buat blog Henna ni.. hehe.. Paksaan Yunie tu sangat bermakna untuk diri saya.. Akhirnya saya dah ada blog henna saya sendiri yang sebelum ni hanya tumpang di dalam blog Yunie.. Yunie banyak membantu saya selama ni.. Alhamdulillah belum sampai tempoh sebulan sudah ramai yang berminat dengan hasil henna saya yang telah diupload dalam post yang lalu..

Sila layari blog Yunie http://yuniehantaranperkahwinan.blogspot.com/ yang menyediakan perkhidmatan membuat hantaran dan sedia menerima segala tempahan yang berkaitan dengan hiasan-hiasan di Majlis bersejarah anda.. Anda pasti akan teruja dengan hasil tangan yunie membuat bungan dip yang cantik-cantik semuanya.. Thanx again yunie..

p/s: Entry ni semata-mata utk menghargai jasa yunie sblm ni..

2 comments:

  1. Maceh ya Amrina a.k.a Meena a.k.a Am..kerana tolong mengiklankan blog yUniE di dalam blog Am yang cun melecun ni..

    Setelah beberape kali dengan sukarelanya menjadi tester untuk design-design terbaru henna Am, yUniE rase nak terus menjadi tester kerana hasilnya amatla yUniE sukaa..sangaaat suka..ramai yang puji tau..to people out there, u wont regret tau..better book her for your special day..:D..

    chayoq Am..keep it up a good work and creative design..insyallah boleh terus maju and masyuk..yeehaaa...thanks again..

    ReplyDelete
  2. Hehe.. mmg da berangan nk yunie jadi tester before start my new career ni.. heheh.. harap2 bole la kot hulur2 kan tangan yunie yang comel tu..

    ReplyDelete