home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

09 October 2009

Kapal Selam baru timbul.. heeee.. =D

Sorry kepada sesiapa yang mengikuti blog ini kerana saya dah laaaama sangat tak update! huhu.. First, sebab agak busy lately.. (busy main game kat facebook ade la..) hehe.. Sorry ye kepada bakal-bakal pengantin yang sedang tercari-cari henna designer, yang sekadar lalu-lalang saje ke blog saya ni, sebab ingatkan servis saya tidak aktif lagi. Ye la, mana tak nya.. Last post bulan JULY! Huh.. Lama jugak tu.. cuma tak berapa ada orang nak berinai time musim bulan puasa & raya haritu.. (mustahil la ada yang nak kahwin masa bulan Ramadhan kan?).. haa.. Sebab tu la saya tak update blog ni.. Dua , tiga bulan jugak tak update. Patut la ada yang ingat saya ni buat servis hangat-hangat taik ayam. Tidak wahai orang-orang ramai di luar sana.. Saya cuma berehat seketika dalam masa dua bulan tu sebabnye masa awal bulan Ogos tu pergi batu pahat untuk convocation degree saya.. Pastu Akhir bulan Ogos dah start puasa sampai la bulan Sept.. then busy beraya pula.. Sempat lagi kot nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR DAN BATIN. =)

""Kepada client-client yang lepas, mohon ampun dan maaf kalau ada salah dan silap semasa berinai, tersalah cakap, terkasar bahasa, tersinggung, terdesign tak seperti yang diidamkan, dan segala yang terkurang.. Sesungguhnnya yang tidak sempurna itu datang dari saya.. yang sempurna itu datang dari ALLAH... Mohon Ampun dan Maaf.. =)""

Nantikan gambar-gambar hasil design henna terbaru dari saya ye..

**meenamrina Henna

No comments:

Post a Comment