home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

07 February 2010

Koleksi-koleksi Henna

Salam semua..

Mohon maaf sebab saya jarang update blog henna ni.. Saya hanya sempat untuk menunjukkan beberapa koleksi henna yang telah saya hasilkan kepada tangan-tangan bakal pengantin pada bulan Disember yang lalu dan beberapa hasil henna yang diconteng di atas tangan sendiri.. Itu pun tidak semua gambar ada pada saya.. Tak sempat nak snap pic masa berinai.. huhu..
Sekadar memenuhi kepelbagaian koleksi di henna ratu sehari ini, saya berikan kepada anda melihat hasil-hasil sentuhan henna dari saya..

Bagi bakal pengantin yang akan melangsungkan perkahwinan pada tahun 2010 ini, anda boleh membuat tempahan dari sekarang.. Sebarang pertanyaan dan tempahan tarikh boleh lah berurusan dengan saya sendiri, AMRINA melalui email : am.nkaak@gmail.com ataupun melalui ym : am_nkaak.


(CODE : TT_FULL)

(CODE : TA_GUESS)

(CODE : TA_HOME)

Sebarang kesulitan seperti terlambat membalas email-email, terpaksa menolak permintaan tarikh berinai anda, seribu kemaafan di minta dari saya..

No comments:

Post a Comment