home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

31 May 2010

PENGUMUMAN!

SALAM..

Mohon maaf sekiranya blog ini jarang diupdate..
Lately banyak email masuk dlm inbox mail saya, tapi tak berkesempatan untuk membalas..
Cuma untuk tarikh yang terdekat saja saya memberikan maklum balas..
Sorry ya kepada sesiapa yang ade send email tu, tertunggu-tunggu saya reply..
Saya sekarang busy membuat persiapan perkahwinan yang bakal berlangsung pada musim cuti sekolah ni..
dan kepada sesiapa yang email untuk booking date berinai dari 6 - 20 JUNE 2010,
mohon ampun..mohon maaf..
minggu tersebut merupakan minggu yang tidak dapat untuk saya beroperasi membuat henna..

Insyaallah, saya akan menguruskan jadual untuk anda yang telah send email untuk berinai.. dalam masa terdekat, saya akan memberikan maklum balas kepada anda..

Kepada yang telah berhubung dgn saya untuk appoinment henna, still keep in touch sehinggalah hari appointment kita ye.. Insyaallah kita akan berjumpa..

Syukur Alhamdulillah, khidmat henna saya semakin mendapat sambutan dan telah pun mandapat feedback yang positif dan menggembirakan saya daripada pemakai2 henna yang lalu..
TERIMA KASIH semua kerana sudi mengambil khidmat saya..
Sudi-sudilah menyebarkan perkhidmatan hennaku ini kepada kenalan juga sanak-saudara anda juga yang bakal menjadi ratu sehari nanti.. ;)

LOve Love LOve you... ;)

1 comment:

  1. Salam,
    saya nak buat inai on 7/7/2010...my nikah day is on 8/7/2010...u free x?

    misyamansor@yahoo.com

    Thanks :)

    ReplyDelete