home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

07 October 2010

LAST MINIT PUNYA CONFIRMATION

SALAM..

Tajuk post kali ni sangat-sangat penting buat sesiapa yang telah email, send booking form kepada saya.. Untuk makluman cik cik bakal pengantin semua, maaf taw sebab saya terpaksa bagi feedback or confirmation last minit ni di atas sebab-sebab tertentu yang xdapat dielakkan.. So, hari ni saya nak bongkarkan kat semua yang tertunggu-tunggu emel dari saya tu kenapa saya bagi feedback "LAST MINIT"..

PERTAMANYA: Saya hanya boleh beroperasi ke mana-mana bersama suami sahaja.. sebabnye saye xde lesen.. huhu.. kesian kan.. Ade pun lesen L je.. dah setahun pegang lesen L sampai sekaragn xjadi P lg.. nak sambung kelas L pun xde masa.. punya lah busy.. haih~ so, kemana sahaja saya memerlukan driver iaitu suami tercinta.. sebab die je yang setia nak teman saya ke mana pun..

KEDUA: dah kena bergerak kesana kemari dengan suami, terpaksalah pulak tunggu time yang die free.. Alhamdulillah setakat ni suami saya xde lg kena hantaq p outstation jauh2.. kalau x, pening la saya nak cari pengganti driver nak bwk p rumah berinai.. huhu..

KETIGA: Faktor kesihatan. baru2 ni saya dilanda alahan 1st trimester kandungan anak pertama.. Alhamdulillah rezeki lepas kahwin terus dpt baby.. Sekarang dah beransur pulih.. alahan pun dah hampir takde.. tapi kena jugak jaga kesihatan diri and org tua2 xbagi sangat saya jalan jauh2 lagi2 keluar malam.. nak buat cemane kan? mmg saya free time malam je.. n time malam la org pakai inai.. haih~

KEEMPAT: Masa untuk online terhad. Time kerja xdpt nak bukak emel, sbb kerja saya sering ditinjau oleh bos tercinta.. hukhuk.. Saya dibebani projek develope coffee table book yang melibatkan banyak fasa.. sat sat meeting la, discussion la, dateline, mork up, design saye sorg je yg handle.. mmg pening sikit keje saya ni.. huhu.. Sbb tu sy xboleh nak edarkan fon number saya.. dengan keja yg xmenentu, mood juga xmenentu risau semua keja jd kucar kacir.. Balik ofis, smpai rumah dah malam penat terus tido.. Biasenye saya curi2 masa je untuk reply2 emel ni..

Haih~ cukup la empat je alasan yang perlu saya luahkan kepada anda ye.. Banyak2 nanti nampak mcm saya ni suka bg alasan.. huhu.. bukaann taw..sebenarnya bukan nak bgtau saya ni suka bg alasan.. tp alasan yang ada ni memang xdapat dielakkan lagi..huhu..maafkan saya ye..
harap2 mana yang sy dah reply emel tu dpt memahami beban yang saya alami ini.. doakan saya dapat luluskan Lesen saya suatu hari nanti.. Insyaallah mudah untuk saya kesana kemari.. xde la tertunggu2 nak bg confirmation kat client.. hehe.. nanti kalau ada masa saya nak upload gambar2 henna yang baaaaaanyak sangat dah tertunggak ni.. heheh.. mmg banyak giler sy peram dalam collection saye.. Tunggu time yg betul2 free..

No comments:

Post a Comment