home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

30 May 2011

HENNA - MIMIE KUSYA | 20 MEI 2011


Mimie Kusya adalah kenalan se-universiti.. Kami belajar di UTHM, Batu Pahat.. Tapi kami xpernah bertegur pun mase kat sane.. hehe.. Fakulti lain2.. Kampus pun lain2.. Kami kenal pun dari Frienster jer.. zaman tu FS la famous kan.. Sekarang ni FB jer.. So, dari FB jugak Mimie tau saya buat henna untuk wedding.. dan di FB jugak die booking dgn saya untuk lukiskan henna untuk wedding die.. Sangat xsangka okeh, Mimie yg ramai kenalan tu pilih saya jugak.. ramai jgk mutual friend Mimie add saya lepas dia tag gambar henna.. huhu.. Mesti bride-to-be je yg add tu pun.. hehe.. ape pun saya accept semua.. ;)


1 comment: