home button Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

STICKY NOTE!

BERMINAT DENGAN HASIL KERJA DARI HENNA RATU SEHARI??

DROP BOOKING SEKARANG!! ;)




ASSALAMUALAIKUM..

Saya masih aktif menjalankan service henna di sekitar KUALA LUMPUR buat masa ini..
Tempahan tarikh berinai di buka untuk Bride-to-be sepanjang TAHUN 2014
(OPEN FOR Oktober, November, Disember)!
Jika anda berminat dengan hasil seni Henna Ratu Sehari,
cepat isi booking form dan saya akan segera membalas emel2 anda.. ;)

Harga disertakan mengikut Pakej yang telah disediakan di sini:

Sebarang pertanyaan akan dibalas.
Emelkan ke: am.nkaak@gmail.com

Saya harap anda dapat membuat pilihan yang TEPAT untuk memilih
Henna Artist yang betul2 memuaskan hati di hari berbahagia anda.. ;)

P/S: Kepada Mobile User (online thru Smartphone, tab) sila scroll ke bawah dan click 'view web version' untuk paparan yang jelas.
Thank you.

15 December 2010

ATTENTION TO ALL BRIDE TO BE


Assalamualaikum buat semua pengunjung blog Henna Ratu Sehari..

Dikesempatan ini, saya ingin mengumumkan bahawa saya AKAN BERCUTI MULAI JANUARI SEHINGGA MEI 2011.. (JAN, FEB, MAC, APR, MEI) INI BERMAKNA, SAYA TIDAK AKAN BEROPERASI MELUKIS HENNA SEPANJANG TEMPOH TERSEBUT.. TARIKH MULA BEROPERASI AKAN DIMAKLUMKAN KEMUDIAN.. SEBARANG KESULITAN HARAP DIMAAFKAN..

Segala penjelasan telah dimaklumkan pada post CUTI REHAT 2011 sebelum ini..

Kepada yang telah emel kepada saya request utk henna, saya memohon maaf sebab tak dapat nak penuhi permintaan saudari semua.. Memandangkan keadaan fizikal perut saya yang semakin membesar, terdapat sedikit kesulitan untuk saya melaksanakan tugas yang disayangi ini.. Kesian jgk dekat baby mesti die rase tersepit time saya tunduk2 lukis inai tu.. huhu.. Sakit belakang pulak, mmg xterkata.. ;( Kesian dekat baby, kesian jgk kat diri sendiri..
Doakan semuanya selamat yer.. baby and mommy.. Doakan kesihatan saya, supaya selamat melahirkan baby nanti.. Insyaallah ada rezeki, kita bakal berjumpa pertengahan tahun hadapan..

THANKS KEPADA SEMUA YG SUPPORT HENNA RATU SEHARI.. ;)




No comments:

Post a Comment